Senyum itu satu sedekah

Friday, October 5, 2012

Pesyen rambut pendek

Mana satu yang berkenan dihati... teringin nak potong rambut si Deeja.  Serabai jer sebab tak suka diikat, sepit mahupun guna cekak.  

Potong pendek macam Mia Sara

atau



 Hm....masih serabai untuk Deeja

atau


Ops....masih tak kut


atau


Ha...macam ni ok rasanya

Tapi tuan punya rambut tak mau potong.  Nak biar panjang macam Rapunzel...
mmmmmmmmmmm....


semua gambar adalah bersumberkan :Google

5 comments:

ainnoraini said...

kakain pun rasa nak potong rambut ni..bila dah panjang jer mula la rasa rimas la pulak dan terasa panas..

LYAfrina said...

mcm mia sara sgt2 kiut ;-)

Wak Gelas™ said...

wak pon sukak rambut pendek.. ehhheEEE

mama aini said...

ehem mesti dia pun cute mcm mia sara..

sal-nurbeena said...

Kak ain. Sal suka rambut panjang. tapi x berapa pandai nak jaga. jadi yang sedang2 saja. hehe.

Lya....akak dah hantar kedai potong, ada la sikit pesen Mia Sara.

Wak gelas: wak memnag sesuai rambut pendek!

Mama aini, Alhamdulillah. elok rupa parasnya