Senyum itu satu sedekah

Sunday, August 12, 2012

Hambek...kuih hangus

Assalamu'alaikum

Semalam awal2 pagi sudah memulakan buat cornflakes madu.  Dipendekkan cerita (sebab sibuk) terlupa nak ubah api atas bawah oven yang dah digunakan malam sebelumnya untuk bakar badam.  Makanya HAMBEK.....semerbak rumahku syurgaku dengan bau hangus.....

Cantekkkkk sangat..ehehe


Tapi syukur Alhamdulillah, dah buat versi yang tak hangus di hari ini (Ahad).



6 comments:

mama aini said...

assalam..ehem mama menunjuk kuih raya je..rajinnya QM buat kuih..kesian QM dah terhngus ,terpaksalah buat semula kan?..

Dinas Aldi said...

Allahu akbar, hanguihhh! Tapi takpa, dugaan ni, sabaq! :)

sal-nurbeena said...

mama...tahun depan mungkin menunjuk juga kot. Banyak juga dah dugaan nih. Takper...belajar dari pengalaman. Lagipun ni tahun pertama sal buat kuih raya. sebelum ni main tunjuk jer.

Kak Dinas...seperti telah ku duga....

maszull said...

assalamualaikum qasehmia...biasa la tu kalau terlupa memang jadi mcm ni...:)

wahida said...

mesti rasa sentap je kan kak masa tgk mula2 dia hangus gitu kan...huhu...

caiyok kak!!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

oh sy pon tgh berangan nk wat cornflakes madu ni..tp x taula sempat ke x nk buat..

tp yg kwn sy ajar x payah bakar pon kuih ni..kebetulan oven sy pon mmg rosak