Senyum itu satu sedekah

Monday, October 15, 2012

rambut dan kawan

Assalamu'alaikum.

 hari tu bawak la Deeja makan pizza, beria2 nak sangat makan.
Masa tu rambut panjang lagi.

Jumaat lepas (12 Oct. 2012) rambut dah kena potong.
Sedih sangat nak potong ...tapi serabai tak tahan.
Hajat nak buat 'bob cut'.  Tapi jadi yg macam ni je sebab kepala bukan jenis menonjol.

Deeja merajuk sebba mama suruh potong.  Dia bagitau dah tak lawa rambut dia.





Malam tadi bermain2 
Ni lah kawan2.....maklumlah seorang saja.
Sebak rasa

Mainan baru beli pagi semalam


Untuk dia!


9 comments:

qemaishak said...

Cantik je qema tgk rambut baru tu kak..jgn majuk2 ye:)

mama aini said...

assalam ..cantik rambut baru..bertambah cute si `cute little gurl` tu..

sal-nurbeena said...

Kalau merajuk akak belanja Deeja aiskrim. Pastu merajuk lg.

sal-nurbeena said...

Mekasih mama aini. Tp comot sket budak nih. Hehe

norhidana said...

sygnyer... cantik je rambut Deeja, ptt pun dia ngajuk..

Wak Gelas™ said...

sorang saje? wak rasa kena tambah 5-6 lagiks.. ehhhee

sal-nurbeena said...

Norhidina....mekasih aunty Dina

Wak gelas: Belum rezeki saya

Anonymous said...

hi I was luck to look for your theme in yahoo, your Topics is impressive, I learn a lot in your Topics really thanks very much, btw the theme of you blog is really wonderful, where can find it

sal-nurbeena said...

to anonymous

u can find the theme here,
scrappinblogs.blogspot.com
gd luck!