Senyum itu satu sedekah

Saturday, March 2, 2013

kasut untuk d apa eh?


Kasut cap Kickers yang mama beli kat e curve dengan harga RM19.00.  Sebab RM19.00 aku beli, kalau mahal2 lupakan saja. Pada mama cantek sesangat kalau Deeja pakai.  Kalau la ada saiz 5 atau 6 mau mama yang pakai nih.  Tapi sayang Deeja kata muat2 je pastu dia tak mou pakai. 

Kat tempat keja ada dua orang yang nakkan kasut nih.  Esha dan kak Ita.  Siap kak Ita nak up harga lg singgit!, kikiki....tapi serius sayangnya nak lepaskan kasut ni.  

Kalau ada sapa2 yang berkenan jugak boleh jenguk2 kat e curve.  Kat ruang legar...tingkat bawah sekali sebelah ATM.  Yg ingat tak jauh ngan Fish Manhattan.  

Tak silap sampai 3 March ni.

8 comments:

Dinas Aldi said...

Comel la kasut tu! :)

sal-nurbeena said...

Kak...kalau blh saya yg nak pakai.

Wak Gelas™ said...

wak pakai saiz 8 yeee.., ehehhee, lapan lagikks

sal-nurbeena said...

saiz lapan lg tak ada Wak.

Mas Zull said...

assalamualaikum qasehmia...comel jer kasut tu...;)

mama said...

assalam..cantik kasut utk ank QM..cute sgt..

sal-nurbeena said...

Kak Mas....Tq kak

sal-nurbeena said...

mama...Tq kak. MMg tak jd let go, simpan dulu