Senyum itu satu sedekah

Tuesday, January 3, 2012

Salam sayang buat rakan2ku

Sudah lama jejariku tidak mengetuk papan kekunci.  Hari pertama aku menjejakkan kaki semula ke tempat kerja setelah bercuti semenjak 17 Dec 2011.  Bukan bercuti suka bergumbira tetapi aku diduga Ilahi...Aku terlantar di hospital selama beberapa hari dan selebihnya direhatkan di rumah.  Saat ini aku belum pulih sepenuhnya.  Terima kasih pada rakan2 dan jiran yang sudi menjengahku  baik di hospital mahupun di rumah.
Terima kasih pada doa2 kalian semua.  Terima kasih tak terhingga kepada en. suami, mak, abah dan seisi keluarga yang mengambil berat terhadap diriku.  Terima kasih Ya Rabb.

Selepas ini mungkin aku akan menyepikan diri....mungkin aku akan mengundurkan diri dari dunia blog...  tapi InsyaAllah aku akan menjengah ke blog kawan2...jadi silent reader kot...namun belum aku putuskan 100%

10 comments:

Cheritera Kami said...

moga akk akan sembuh spt sediakala

mama aini said...

assalam dari mama..semuga cepat sembuh..amin.kenapa nak berhenti berblogging?..nanti blog mama sunyi je..hu2x..

maszull said...

assalamualaikum...semoga cpt2 sembuh dr sakit tu yer...:)

wahida said...

salam dear...sis sakit ke? sekarang dah ok ke? semoga cepat sembuh yer...


apa sekali pun, tolonglah jgn stop beblogging yer...

sedih la kalau mcm ni...

Dinas Aldi said...

Semoga cepat sembuh dan sentiasa berada dalam lindunganNya. Jaga diri baik2 ya.

sal-nurbeena said...

Terima aksih kepada semua rakan2 yang mendoakan kesejahteraan saya. maaf saya dh lama tak menjengah ke blog rakan2 semua. saya masih sakit lagi namun kena gagahkan diri juga ke tempat kerja. baru2 ni demam 2 minggu, alhamdulillah chek denggi negetive. tp tu lah, situasi saya tak tip top untk bekerja. semangat pun hilang. tambahan sekarang ni mak aih byk keja la..hehe huhu. sayang kawan2 semua.

Cho Zila said...

moga cepat sembuh... harap apa juga yang berlaku akan cepat berlalu..

WuMing said...

jangan laa sampai undur diri... Jarang-jarang update pu dah ok...

Ada apa-apa update laa... Meriahkan lagi dunia blogger

WuMing said...

WuMing dah komen hari tuu.. tak da pun...

Miss Moon said...

dear ...jumpa sok kat GLOBE ya .....