Senyum itu satu sedekah

Monday, December 5, 2011

Ayu n Faiz

Musim cuti sekolah memang sinonim dengan majlis perkahwinan.  Pada 26 Nov yang lalu merupakan tarikh pernikahan anak saudara sebelah suami dan 27 Nov hari majlis.

Perkahwinan antara Ayu n Faiz di sambut dalam majlis yang meriah diraikan sanak saudara jauh n dekat, sahabat handai dan penduduk kampung.  Sudah tentu kerja2 dilakukan secara gotong royong.  Adeh...tu yg sampai demam2 aku tu...cewah...macam ler paling rajin ek...hehe...malas gak nih.





Semoga jodoh berpanjangan bahagia hingga ke akhir hayat.

6 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantik pelamin :)

fiza said...

Cantik gambar² nih.

wak gelas said...

wak pon sukak tengok orang kawennn... eeeeE wak dh datang niiii nk komen komennnnn..........

nurbeena said...

majlis buat d rumah mak mertua Sal.
Nanti hujung tahun kat belah lelaki pula.

Fiza...gambar ada banyak, tp letak 3 keping cukuplah rsnya.

Qhaifa Nur said...

tak sabor nak gi kenduri kawin adik sepupu 2 minggu dari sekarang...

mama aini said...

tahniah buat pasangan pengantin..semuga berkekalan selama2nya..amin..cantiknya pengantin !!!..