Senyum itu satu sedekah

Friday, December 2, 2011

sunyi sepi tanpa N3


Kepada rakan2 mohon ampun maaf, lama menyepikan diri...dah bercuti dari Jumaat lepas (tu pn lepas aku merayu kt bos)...balik kampung MIL sibuk ngan kenduri pengantin.  Balik kesini patah riuk badan dan akhirnya mendapat mc sebab dah demam dan badan dah sakit2.  lepas tu migrain pula...adeh...mmg takde mood langsung.  Terpaksa juga pergi kerja disebabkan takde sapa nk jaga tempat.  maklum saja, aku cuma ada dua ketul tenaga kerja di bahagian ini.  Rakan yg sorang lagi cuti 3 minggu sampai 12/12/2011.  Adeh.......nangis aku selama tu la takleh cuti.  huhuhu.... Esok rumah kakak aku plak kenduri.  Aku akan drive pulang ke kampung ditemani anak kesayanganku.  En. suami pula sekali lagi pulang ke Taiping awal pg tadi bagi kenduri pengantin anak Pak Su (betul2 depan umah MIL).  Kena bahagi dua lah ek...

9 comments:

Cho Zila said...

patutler sunyi sepi.. balik kampung tanpa suamiler yerk.. nak buat camner...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

badan penat nk kena drive pula hati-hati memandu ya :)

mama aini said...

semuga nurbeena dah bertambah baik skrg ni.keadaan cuaca yg tak menentu ni blh buat kita rasa sakit..cuti sekolah ni ramai yg buat majlis..berhati2 memandu blk kg nanti ya..

fiza said...

Musim org kawin. Tu yg payah klo tarikh bertembug, terpaksa gi asing².

Semoga cpt sembuh.

halila Ibrahim said...

hati2 drive yea... balik kg kenduri mmg penat ..

nurbeena said...

terima kasih pd kawan2 yg mendoakan kebaikan sal. semoga Allah memberi kebaikan kepada kawan2 sekelaian.
Badan jd tak sihat sbb agak kepenatan membantu di kenduri. Tambah tak sihat sebab sal tak boleh duduk dalam aircond/suasana sejuk lama2. Hr tu blk jam 4pm, berenti asar dlm jam 8pm dh blh sampai. tp sbb jalan jam ,10pm lebih br sampai. habis urat2 kembang.

ainnoraini said...

Skrg ni musim org kenduri kahwinkan ...
Kak ain pun tiap2 minggu ade jer jemputan...

Ka lau dh mcm tu kene la bahagi2kan gi kenduri tu...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alahai kalau buat kej ateruk2 mmg senang sakit.. ila kalau mcm2 keja buat alamatnya sakit belakang..

Rtp Farra Arisha said...

jangan lupa untuk berehat yang secukupnya! :)