Senyum itu satu sedekah

Monday, November 26, 2012

Mariam Kampung Putat

Adakah kerana Mariam kampung Putat yang telah tempias sikit2 je kat belog aku yang memang tak pemes nih.  biasa yg datang jengok dalam sehari hanya puluhan saja, nak capai seratus  tu sesekali saja.

Tapi kelmarin banyak sikit...lawak lah pula rasa...dekat 350 lebih.  Rata2 jengok N3 Putat (Putat). Rs ajaib untuk aku walau takdenya orang heran kan..


Sekarang aku cuti jer la belog lepas mmg dah lama cuti.  Bila takde citer tu maknanya tak sihat la tu. 
Sekarang pulak dah over quota.  Belom google2 lagi nak wat camner nak kasi boleh upload gambar semula.
Ada sapa2 boleh tlg?

3 comments:

Wak Gelas™ said...

blog wak pon X femes jugakkk.. UHhuu

Diari Liza said...

Salam perkenalan... :)

sal-nurbeena said...

Wak Gelas....tp wak ada gambar2 yg hebat.

Liza....thanks singgah sini