Senyum itu satu sedekah

Thursday, August 4, 2011

Daftar sekolah anak

 Aku baru jer mendaftar secara online untuk sekolah tadika anak bagi sesi 2012...  sekarang Deeja dah 5 tahun dan tahun depan 6 tahun. Kalau sekarang bersekolah sesi petang, kali ini aku cuba memohon untuk sesi pagi. Kali ni tak payah bersusah-susah nak pergi ke sekolah, online jer...senang... Cuma pilih jer kat kawasan mana.  Sekolah tadika ni sekarang dah ada 19 cawangan.  17 sekitar Selangor dan Kuala Lumpur, 1 di Melaka dan 1 di Negeri Sembilan. Dah semakin berkembang.  Alhamdulillah.








Dalam pada tu aku mintak jugak kat PRA 6 tahun.  Tapi aku tau saingannya begitu tinggi......sangat ramai yang memohon sedangkan tempat untuk PRA bagi satu-satu sekolah hanya 25 orang pelajar.  Takperlah,  aku mencuba saja.  Ada rezeki adalah.. asal anak dapat  bersekolah dan belajar.  Dan lebih penting sekali mendapat ilmu yang diajar oleh guru.  Semoga menjadi insan cemerlang dalam kehidupan di dunia dan akhirat.

No comments: