Senyum itu satu sedekah

Thursday, August 11, 2011

Tangkap gambor kat sekitar masjid Putrajaya

Errkk...boleh ker guna tajuk tu yer....aku sebenarnya saja nak abadikan gambor  Deeja kat blog ku yang tak seberapa ni.  Haha...suker hati jer ek....gambar2 ni sebelom pergi event GA kat Wetland tu.  Sementara tunggu en. suami menunaikan solat 'Asar aku pon snap gambor2 Deeja. Tapi kat luar jer, tak masuk dalam. Aku main snap jer ni.  Takde kemahiran pon.  Sumer guna auto ajer.  Pinjam kamera Bajid.  Aku malas nak pinjam,  tapi en. suami nak pinjam jugak.  Motto aku senang jer....kalo takde duk diam2 jer....buleh? :)

 pose pertama saya

 Senyum!

 Alamak...gigi saya yang serpih sudah nampak!

 Bila perasan lawo Deeja akan buat pose cenggini

 ehehehe!

 Saya rasa macam nak baring la...

 Saya senyum macam ni ok tak mama?

 Mmmmm

 Dah mulai susah ni nak beri kerjasama tuk tangkap gambar

 Dah buat hal dia sendiri....

Isk....dalam tu pun Deeja nak terjun. Isk isk isk!  

Tata!

No comments: