Senyum itu satu sedekah

Wednesday, September 28, 2011

Kamera oh kamera

Ini merupakan kamera pertama yang aku pernah beli...
sekitar hujung tahun 2005
Masa tu tak silap harganya RM850.00
Sony Cyber shot

Kecik jer screen dia..

Tapi sekrang aku dah tak guna sebab dah rosak...
screen dia putih jer..
kalo skodeng kat cermin kecik tu bleh la guna nak snap pic.
Tapi tak best gak sbb gambar akan blur sebelah
Aku tak buang lg..masih jer simpan walaupun x tau nak wat apa dh.

kredit google

Ni yang aku guna sekrang...tapi bukan aku punya...en suami punya
Beli kawan aku punya ..second hand..
Tapi secra jujur aku tak pandai pon guna
Main petik jer...
Sbb tu gambo tak cantik..
edit pon tak brp nak reti..
haiiiyeee...

^
^
^
^
^
^
^
^
^
sebabnya

^
^
^
^
^
^
^
^]
^

Aku teringin yang ini
Hehehe..

Senang jer kawan aku tangkap gambor...
takyah pening2 palo
Gambo pon shantek...
Comel pon comel
tak berat
Ada sapa2 nak belikan aku tak?
ermm...mimpi la....
kui..kui..kui...












No comments: