Senyum itu satu sedekah

Friday, September 30, 2011

Lagi2 Makan

Salam Hari Jumaat..
Hari ni  takde ntri renungan...
Citer pasal makan2 kat tempat keja jer
Makan2 sempena 'Aidil Fitri walaupun dah habis bulan...
Bawak sorang sket...makan ramai2...meriah rs...
Ada yang masak sendiri, tempah mahupun tunjuk2 n bayar..
Ada banyak kan???
Ni kang mau dari pagi sampai ke petang dok ngulang2 jer..
kembong perut...
Diet tolak tepi.... 
Hehehe

Jangan mare aku tepek gambo banyak2 kat sini...

 Kek Selamat Hari raya

 Jelatah dan sambal telur (yg ni aku buat. P)

 Ayam masak merah

 Rendang ayam

Kari daging

 Biskut2 raya n dodol

 Puding ^aku x tau nama apa^

 Puding jagung

 Tak tau gak nama apa..hehe

 Sirap bandung selasih + ais krim soda...lain2 minuman teh O n Nescafe

 Popadem ...betul ke aku eja?

Muruku ke Maruku?


 Kerabu

 Puding roti

 Oren Sunquick...mmmmm slurp...

 Tapai pulut....pasangannya aiskrim

 Ni aiskrim dia...ada 3 kotak..

 Kek

 Nasi briyani ...satu tong besar!
 Roti jala

 Sate ayam....dekan kami sponsor

 Aggur dari Rawang

 Laksa Perlis. Telur ngan kuah tak nampak lam pic.

Apam polka dot n blueberry cheese tart
Oh...sedapnya yang ini
Sekejap jer dh habis....ni pon dah banyak lopong

Lemang sedap weh...

Ha...banyak kan aku tepek gambo menu kt fakulti.  
Ada  lagi bbrp keping gambo...tapi cukup2lah tu.
Aku tak dapat nak merasa kesemua juadah ni.
Mana bisa....kenyang sesangat
Alhamdulillah

No comments: