Senyum itu satu sedekah

Friday, July 27, 2012

Minta Maaf Ye Sayang

Pagi tadi kita gaduh2 manja.....
sebab musababnya mumula terlambat buat susu......
bile nak g school beria2 tak maou ikat rambut untuk mandi pagi. 
Udah dipesan ikat la atau sepit supaya tak kena sabun.  
Kan rambut dah lebih bahu
Lagi berangan nak panjang sampai ke pinggang cam Qamarina
Bila kena sabun bising lak
Bila siram air kata sejukkknyaaaa.....
Dah ler tu...runsing mama bila Deeja merajuk


Tadi mama pi Mydin, ma dah belikan Solivite sekapal (murah lak tu....bukan salah aku yer....)
Persiarpan untuk masak Carbonara pun mama dah beli tadi
Deeja kan sukeee.....
Nanti mama masakkan yer....
Makan macam ni...
Cam selalu2 tu
Uiks....majuk pun jangan ler jeling cenggitu


Dah..dah...lain kali ikut cakap mama
Mama kan chegu tiger
Tak mou majuk2 lagi
Mama minta maaf yer sayang

5 comments:

Nazayiena said...

Pandai ya mama pujuk Deeja belikan solivite tu.

sal-nurbeena said...

hehe....Deeja suka solivite putih tu. tapi ada cerita disebalik harga solivite...nanti berkisah jika diizinkanNya

Dinas Aldi said...

Alaaa Dejaaa, janganla majuk dengan mama. Syurga di bawah tapak kaki mama tauuu.

Hehehehe comel ja muka majuk sambil makan tu :D

sal-nurbeena said...

Kak Dinas....Deeja jeling x hengat tu.

mama aini said...

ehem majuk2 manjalah tu..hikk2x..comilnya deeja..