Senyum itu satu sedekah

Friday, August 19, 2011

Kurma Upin & Ipin

Takde mender apa pon.  Cuma ni ha...dah klinik tutup semalam aku pon singgah kat Grand Union nak beli bubur segera.  Dah anak aku nampak lah pulak kurma Upin & Ipin.  Syibuk jer dia nak mintak aku beli.  Paket dia memang nampak cantik...cantik di mata aku la..mata korang aku tak taw..Ada tiga kaler, biru, cekelat dan satu lagi aku lupa kaler apa...hehe..yoyo oo jer. Aku tak kasi beli tapi dia nak jugak.  Yer aa..amik la..bayor sendiri yer...ehehehe..

Ni hah dia.  Berharga RM3.90

Promosi kurma Upin & Ipin.  Model demam

Kat bahagian belakang ada niat puasa

Nilah kurmanya.  Aku dah ngap pon

Dah bukak tu.....Terus Deeja cakap...

Deeja:  "La...saya ingatkan ada mainan kat dalam tu"

Hala.....jenuh dah tadi aku terangkan ms kat pasaraya, tu kurma bukannya ada mainan....huhu.

No comments: