Senyum itu satu sedekah

Wednesday, November 16, 2011

Lengoh kaki ye bang


Lokasi kejadian: Highway  LATAR

Stylo la abg ni bwk motor
Lengoh kaki dah agaknya
Semoga selamat sampai ye bang



8 comments:

wahida said...

kami laki bini pegi balik keje naik motor ikut hiway ni...

nasib baik bukan gambar kitaorg...kehkeh....

nurbeena said...

sib baik nok...kalu x glamer ko wahida. tp no motor tu dh tutup dh

Papa Mifz said...

ye la tu kot...kaki dio krem la tuh...

Puan Kutu said...

style lor...dah lama tak merempit..:)

Gen2Merah said...

agaknya kaki dia dan lenguh tu kan... ehehe... nasib dia tak baring macam superman yang salu mat rempit buat tu.. ehehe

Salam kunjung mengunjung ye.. ada masa jenguk2 lah blog Gen2Merah ye.. salam persahabatan.. (",)

mama aini said...

naik motor pun ada style jugak?..he2x..ehem..memang lenguh kaki dier tu agaknya..

nurbeena said...

Papa Mifz....jauh kot perjalanan dia.

Puan Kutu..sama la kita, dh lama sesangat tak merempit. 'rempit bersopan',hehe.

Gen2merah.
Yg mcm supermen tu bkn lenguh kaki. tu cari nahas sgt2..
saya dh buat kunjungan balas.
salam persahabatan.

mama aini...yer mama. sian abg tu kan.

Dinas Aldi said...

Kesian dia, mesti lengoh la tu. Akak pun selalu nampak macam2 gaya orang naik motor bila kat highway.