Senyum itu satu sedekah

Thursday, October 27, 2011

Paddle Boat

Ni lah dia yang Deeja begitu teruja nak naik.  Bertempat kat Tasik Titiwangsa gak.  Dah la masa sampai kat sini kaunter tiket baru jerr tutup.  Jam 2.30pm baru buka semula.  Kalau ikutkan hati aku nak je balik umah.  Penat dan ditambah cuaca yang panas. 
Pastu kami ambil keputusan untukmenunaikan solat Zuhor dulu. 

 Paddle boat sedia menanti untuk disewa

Budak yang tak sabar dah. Yey

 Kasi test kejap

Dok ulang2 tanya bila boleh naik

Harga tiket

Oleh sebab kami naik paddle boat ni 1/2 jam saja, maka bayarannya RM3

 Tiket RM3

Haha....penat tau kayuh paddle boat ni.  Dah ler kami dapat yang gear dia tak berapa nak betul....
asyik melelong2 berpusing2 jer boat tu.
Tak mengikut pon arahan.  Geram jer rasa.
Penat kayuh tapi tak sampai2 tengah tasik.
Ntah camner kami cuba gostan kan dia......ha la.....laju jer....
Aisyeh camni kami jalan gostan ajelah.
Dan tak semena2 group mat saleh tu pown tiru kami....
ehehehe...tak la penat berkayuh cam td.

 cewah2....ceria sungguh Deeja n ayah

Sambil kayuh boat sempat gak lagi main2 air kat tasik tu
tak tau la suci ke tidak

Deeja sempat gak cuba kayuh boat, haha....penat katanya.  walhal tak jalan pon pengayuh tu.
Takper...kasi jer dia cuba...baru dia tau camner

 mama merapu snap gambo org pasang pelamin ngan khemah

 Tangkap gak gambor pengayuh paddle boat lain

Tapi sedih gak sebab tak sempat sampai ke air pancut tengah tasik tu.
huhuhu

Dah nk pulang ke tebing.
Dah hampir berlalu 30 minit
Takper lain kali InsyaAllah kami datang lagi

Kat tasik ni tak nampak pulak ikan. 
 Nampak yg hijau2 dlm air tu jer
Lepas balik petang tu gak dah terasa demam

6 comments:

iemah said...

bestnya...xberpeluang lg naik...

halila Ibrahim said...

Pernah jugak dulu kayuh bot nie .. tapi sekarng jarang jumpak la.. nak jumpa kena ke Taiping .. kat kulim nie .. enggak ada..

nurbeena said...

iemah....ni 2nd time naik. 1st time naik ngan kawan2 serumah ms stadi dulu. Best Iemah. Kalau ada peluang cubalah.

Kak Fazz.....meh la kak singgah Tmn Tasik Tiping. Kita lawan kayuh. :)

E'sha said...

Bestnya naik boat... Seronok ya. Nak cuba gak lah... :)

masz_cute.blogspot.com said...

beshnya kak...:) dulu ada naik kt genting....lenguh kaki...uhuhu

nurbeena said...

E'sha n Ina ....jom naik reramai. kita race dayung..:)