Senyum itu satu sedekah

Thursday, October 27, 2011

Vespa @ Tmn. Tasik Titiwangsa

Lama tak berupdate blog aku ni.  Udah dari minggu lepas lagi....aku pulak demam...
Citer yang nak citer pown dah naik basi...sama basi mcm aku yang masih tak berapa sihat.  Masih gak batuk berkahak....hidung masih tersumbat.  Semalam cuti Deepavali mengemas rumah tapi tak siap2 gak kemas. Ngee... Lagi semak dari yang sebelomnya..

Sabtu lepas.  Niat di hati nak tengok vespa... 
Lepas dah bersarapan siap masak tengahhari lagi...siap2 isi dulu perut kat umah pastu baru pegi Tasik Titiwangsa.  Bleh save budget, kah kah...udahnya air kosong tertinggal gak kat umah.

Sampai jer kat sana terus teringat kat kengkawan2 lama...kawan masa stadi UTM dulu...masa minggu haluan siswa pon buat kat situ gak.. ehehe..melalut kejap ek....bukan apa...mengimbau kenangan.

Key...citer pasal vespa td tu, hihihi....bukan reti nak citer pown...tunjuk gambar jer lebih....
Ada ramai pengguna vespa yang berhimpun kat situ.  Datang dari pelbagai negeri...sanggup tu tau derang datang dari jauh.   Ni antara vespa2 yang sempat aku snap gambo dia...cantik kan vespa2 tu....



 Champion pon ada!



 Meriah kan vespa ni

 Geng Honda pon ada jg.  Dulu abah aku pon ada sebuah.  tapi dah let go...

 Ngeeee....geng Jipang pon tutut memeriahkan suasana

Sana sini ada vespa


Ada yang kenan dihati tak?

 Adakah si merah pilihanku?

 Atau kuning beraja di hati?

Yang ni lak pertandingan skuter jalan paling slow dan tak bleh jatuhkan kaki untuk controll vespa tu...
Pemenangnya dah lupa la...hehe

Okey takat tu jerlah aku citer.  Kang N3 pas ni baru citer jalan2 kat tasik tu.


No comments: