Senyum itu satu sedekah

Wednesday, September 7, 2011

Bunga api malam raya

Bubudak ni kalo boleh tiap2 hari nak main bunga api..  perasan dah besar.. tak bahaya kunun!  Eii....kalo aku jadi bubudak pon mesti nak main gak kan...hihi...  Tapi bunga pi jelah...mercun aku tak kasi...benornya bung api pon bahaya jugak....  Aku budget main reramai...5 askar kakak aku takder...raya kat umah dia dulu..pagi lepas solat 'Aidil Fitri baru balik....4 puteri abang aku lak tahun ni raya kat Kelantan...  maka tinggallah 3 ketul ni jer yang main bunga api.  Tiga orang yang kecik2 tu tak kasi la main.  Manakala 3 lagi anak buah aku dah besar panjang...segan aaa nak main kan...kena control ayu ngan control ensem.

 Yer Sarah...panjang tol belahan laser bunga api tu...

 Yah!

 Sekali lagi!

 Aaaa...yang ni bawah umur sangat2, muka sedih jer kena penjara kat grill tu..
Last2 aku bawak gak budak ni kat luar tengok kakak n abang main bunga api.  Tapi Asryaf ni ok, dia tak ngamuk pon nak main..cumer tunjuk kesedihan dia jer..

Ni lg sorang tak kasi kuar gak....Muhammad Darwis.  Anak sapooo la ni... siannn dia..

 Saya pon boley juge cam kakak Sarah n abang Muhammad!

 Kakak Sarah dan 2 V nya

Yey...dah nak habis main....  
Yey....esok raya....tak puasa dah yer?

2 comments:

haiza hafiz n haris said...

meriahnyer bunga api tu..aku x penh pon main bunga api camtuh..huhu

nurbeena said...

olololo.....kesian nyer mama safwan n haris. Nanti jom kite main same2 yer..