Senyum itu satu sedekah

Wednesday, September 7, 2011

Warna Warni D 'Aidil Fitri

Aku selitkan gambar kenangan sempena Syawal 1432 Hijrah.  tak banyak mana pon, maklomlah time2 raya ni orang sibuk nak beraya n menyebat hidangan (aku ler tu).  Tak sumer gambar dapat ambik...dapat la sikit2 jer...

Gambar keluarga ku, abang Dzir dan kakak Ani sekeluarga tiada dalam gambar

 Keluarga kakak Long

Keluarga kakak

 Me n family


Me n Deeja

 Keluarga adik, aik...baby Aishah mana?

 Keluarga aruah nenek busu

Keluarga Aruah Hj. Sabli

Pic yang ni aku baru upload, ambik dari facebook sempena majlis pertunangan Dyana.  Sory Dyana akak tak dapat hadir.
Sebenarnya tersangatlah ramai....ni sikit jer....kalau ikutkan tak muat rumah weh kalau semua turun...Konpemm....

Hanya ini saja yang sempat.....yang lain2 tu raya juga tapi tak sempat la...
Nnati aku tepek lagi gambar2 sebelah suami pulak


3 comments:

masz_cute.blogspot.com said...

meriahnya kak......time2 raya nie la bru dpt nk b'kumpul kan..:)

masz_cute.blogspot.com said...

meriahnya kak...:) time2 raya nie la baru dpt b'kumpul kan...:)

nurbeena said...

a'ah...tapi tak dapat kumpul semua pon. Raya kai ni dapat jumpa sorang je adik beradik abah iaitu paksu, lapan yang lain tak sempat jumpa. belah mak jumpa maklong jer..