Senyum itu satu sedekah

Wednesday, September 14, 2011

Aktiviti hari cuti

Ni aktiviti di kala hari cuti.  Sapa pandai conteng pandai2lah dia padam kembali.  Tapi di sini bukanlah padam guna pemadam pensel, pemadam pen atau pemadan papan tulis.  Ni padam guna cat...ehehe..Maklom ler hensem sangat dinding umah.  Sumer pon anak aku yang conteng.
Tapi bukan aku yang suruh....dia yang excited nak tolong.  
Kalo ikut aku suh dia tido jer...tak sihat tu.....

Semangat jer anak aku nak tolong.....

Deeja:  Mama...boleh tak saya tolong mama cat macam mama buat tu?
Mama:  Boleh..tapi kat bawah2 ajer tau..
Deeja:  Naper mama bawah2 ajer?
Mama:  Sebab tinggi tak sampai, kalau naik tangga ni bahaya..takut jatuh.
Deeja:  Oooo...kalau jatuh nanti darah yer?  sakit kan...
Mama: A'a...

 Mumula pegang roller

 Sapu kat dinding tu...lagi dan lagi..

 Peace ma!  sempat lagi tu

Aaaaa...tangan saya...jenuh aku sental..kat kaki dan tangan pon ada...

Mekasih yer pada Deeja yang sudi tolong mama walaupun dalam keadaan kurang sihat....
Sayang dia...



2 comments:

Yunne Osman said...

kalau eshan ni dia dah main2 cat tu and sapu kat muka dia heheh

nurbeena said...

kalo dia kecik sket mungkin dia pon calit2 kat muka. tu nasib baik dia tak wat cat kuku. kaler magic dah kerap dibuatnya. nayer jer nak mencuci