Senyum itu satu sedekah

Monday, July 11, 2011

Aku merinduimu...

Hurm....Kebelakangan ini aku terasa sunyi atas pemergiaanya.  Pemergiannya yang pulang ke kampung halaman demi menjaga keluarga tercinta.  Nenek yang begitu uzur dimamah usia,  mak dan apak yang berhempas pulas mencari rezeki demi sesuap nasi. Beliau yang ku masksudkan ialah Miz Tya...

Sudah dua bulan kau meninggalkan ku...tiada lagi senyumanmu, gurau sendamu...aku rindu...tapi aku akur ini adalah ketentuan pencipta.  Ada rezeki bertemu jua nanti.

"Nama berita Tya"?  Ada rezeki, kelapangan datang sini balik yer....

Bila balik ke rumah puteriku pula bertanya...

"Mama....saya nak makan bubur aunty Tya....."
kasihan
"beras aunty Tya dah habis sayang...."

Aku suka akan semangat Tya....cekap..sangat penyabar orangnya...tapi boleh tahan juga bila merajuk...ehehehe...biasalah...mesti ada gaduh2 sikit, tapi sekejap aja dh cool semula.
Kenangan antara kita simpan baik2 yer.


Ok Tya, aku mahu kau tahu...aku merinduimu...
Bye2 Tya...c u..

No comments: