Senyum itu satu sedekah

Sunday, July 17, 2011

Saya dapat hadiah

Kisah ni dalam 3 minggu lepas kot...tp aku takde masa lak nak upload...senang citer kat tadika Deeja ada peraduan mewarna anjuran pihak Staedtler .  Makanya Deeja pun join sekali peraduaan tu dan Alhamdulillah dia dapat no 1.  Aku sendiri memang tak tau apa2 pun, balik keja terus dia tayang hadiah2 tu kat aku. Tapi dia dah bukak daa..tu yg tak berapa cun dah..



Apa yang Deeja dapat ialah, 2 kotak pensel kaler, sekotak crayon, sebatang pensil 2B, 2 batang pensil HB, glue stick, gunting, sampel pensel kaler panjang dan paper bag yang ada gambor Erra Fazira.  Pembarias ngan  pemadam takde la pulak ek...?  hehehe, sumer nk free ker...beli ler..

Aku sendiri tak tengok pon gambor yang dikaler kan tu, cuma Deeja bagitau gambor boat dan abang Staedtler tu ambik balik gambo tu..

Aku rasa ini adalah faktor2 yang membantu Deeja menang dalam peraduan tu sebab latihan dia yang boleh tahan dalam melukis dan kaler2 nih.. tengok jer lah latih tubi dia..





Adehh...ada lagi yang lain, tapi cukuplah contoh2 yang ada ni...  aku dah tak larat nak lap, nak gosok.  Bior la dulu.  Cat balik dia lukis semula.  Untuk raya ni tak taulah nak cat atau tak...ikut masa dan kelaratan aku la...

No comments: